کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر دندانپزشکی در سراسر کشور

۳۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

درمان سرگیجه با توانبخشی!

رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران، از سرگیجه به عنوان یکی از علامت های شایع برخی بیماری های دستگاه های شنوایی و تعادلی به خصوص در سالمندان نام برد و گفت: برخی موارد سرگیجه را می توان بدون دارو و با توانبخشی درمان کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

بهترین تقویت کننده‌های طبیعی خلق و خو !

خندیدن یکی از آسان‌ترین روش ها برای ایجاد احساس خوب و بهبود خلق و خو است. خنده نه تنها سطوح هورمون هایی مانند کورتیزول و اپی نفرین را کاهش می دهد، بلکه سطوح هورمون های تقویت کننده سلامت را افزایش می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

لطفا آب بنوشید تا سالم تر و شاداب تر باشید!!!


نوشیدن آب یکی از راحت ترین عملهایی است که هر شخص می تواند برای حفظ سلامتی اش انجام دهد نوشیدن آب قبل از خواب، هنگام ورزش، صبح اول وقت و جهت لاغر شدن می تواند خواص زیادی داشته باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

فواید شگفت انگیز آب انار!

کارشناسان در یک بررسی دریافتند: آب انار می‌تواند فشار خون را پایین آورد و قدرت حافظه را تقویت کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

چرا غربالگری ایدز منع قانونی دارد؟

رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت علت قرار نگرفتن آزمایش ایدز در میان آزمایش‌های اجباری پیش از ازدواج را تشریح کرد و آن را مغایر با قوانین دانست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

نگاهی اجمالی به علل کشیدن دندان عقل و فواید و مضرات آن!

دندان عقل یکی از محکم ترین دندان های انسان است. این دندان بعد از سنین بلوغ و در حدود بیست سالگی شروع به رشد می کند و اغلب به علت جا نداشتن فک باعث آسیب رسیدن به سایر دندان ها و ایجاد درد در فک می شود. اما اینها تنها بخشی از مشکلاتی است که رشد دندان عقل ممکن است برای شما به وجود آورد. با دکتر سلام همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

رفع سیاهی کشاله ران با درمان های خانگی!

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد. این تغییرات می تواند واکنش غیر طبیعی سایر رنگدانه های پوست مثل کاروتنوئید (مسئول رنگ زرد)، اکسی گلوبین (رنگ قرمز) و هموگلوبین (رنگ آبی) باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

استفاده از دهانشویه برای درمان بیماری لثه!

اگر غالبا دچار خونریزی از لثه پس از مسواک زدن می شوید بهتر است با کمک دهانشویه و استفاده مرتب از آن به رفع این عارضه بپردازید، خونریزی از لثه ها خبر از بیماری  در این ناحیه میدهد،دهانشویه می تواند باعث ضدعفونی و از بین بردن آلودگی های مختلف در لثه ها شود، در ضمن بهتر است در تهیه دهانشویه نیز بیشتر دقت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

آسیب های شیرینی های عید برای دندان ها!

سعی کنید در این ایام در مصرف شکلات و شیرینی بیشتر دقت کنیددر خوردن برخی میوه های خشک و تنقلات را باید کنترل داشته باشید و مانع آسیب رسیدن به دندان هایتان ناشی از این خوردنی ها شوید سلامت دهان و دندانتان را با این قبیل خوراکی ها در معرض خطر قرار ندهید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

انتخاب شما چیست؟ دندان های سالم یا خراب!

چه کسی دوست ندارد دندان هایی سالم داشته باشد؟ آیا برای داشتن دندانی سالم، تمام تلاش خود را می کنید؟ همانطور که می دانید داشتن دندان هایی سالم و مرتب نه تنها در زیبایی فرد تاثیر زیادی دارد بلکه در هضم غذا و گوارش آنها هم بی تاثیر نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی