کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر دندانپزشکی در سراسر کشور

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

هشدار درباره یک بیماری کشنده در فصل گرما!

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، گوشتی را تهیه کنند که مهر سازمان دامپزشکی را داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

با این روشهای خانگی دندان هایی سفید داشته باشید!

دندان ها نقش بسیار زیادی را در زیبایی صورت دارند و در واقع صورت با دندان خراب درصد زیادی از زیباییش را از دست میدهد.بنابراین انسان وظیفه دارد حتی برای حفظ زیبایی خودش هم که شده از دندان هایش مراقبت کند و این مراقبت میتواند به هر گونه ای باشد،مانند مسواک زدن.روشهای خانگی وجود دارند که با استفاده از آن ها میتوانیم دندان هایی سفید داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

پادشاه گیاهان دارویی را بشناسید!

 یکی از گیاهان پرطرفدار بین ما ایرانیان که در پخت انواع برنج‌ها استفاده می‌شود، در این مطلب به عنوان پادشاه گیاهان دارویی معرفی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

ورزش‌هایی که بیشترین کالری سوزی را دارند!

کاهش وزن و خوش‌اندام باقی ماندن نیازمند سوزاندن کالری بیشتر نسبت به مقدار کالری مصرفی می‌باشد. بنابراین ورزش کردن و انجام فعالیت‌های حرکتی می‌توانند نقش موثر در سوزاندن کالری داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

با این 10 گام جوانتر از همسالان تان به نظر می رسید!

اگرچه بسیاری از محصولات بهداشتی، با این تبلیغ که روند پیری را کند می کنند، در دسترس هستند اما اگر میخواهیم که جوانتر از سنمان به نظر برسیم٬ باید از درون بدن و نحوه زندگیمان شروع کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

روش هوشمندانه برای برخورد با افراد منفی گرا!

طرز برخورد با اینگونه افراد دشوار است زیرا اگر شما قصد کمک به آنها را داشته باشید ممکن است ارزش کار شما نادیده گرفته شود و یا حتی شما را مورد تمسخر قرار دهند. تقابل با افراد منفی گرا مانند یک ترن هوایی است که شما را به دنبال خود می کشد اما شما مجبور نیستید که سوار این ترن شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

چرا دندان ها ساییده می شوند؟!

دندان ها عضو بسیار مهمی در بدن انسان هستند.سلامت گوارش انسان در گرو داشتن دندان هایی سالم است که میتوانند غذا را بخوبی خرد کنند، پس باید در حفظ سلامت دهان و دندان خود بسیار بکوشیم و از دندان های خود بخوبی محافظت کنیم. برای حفظ سلامتی دندان ها فقط مسواک کردن آن ها بصورت مداوم و استفاده از نخ دندان کافی نیست. ما باید سعی کنیم که عادات غذایی نامناسب خود را نیز ترک کنیم و موادی که باعث آسیب رساندن به دندان و ساییده شدن آنها میشود را کنار بگذاریم.در مطلب پژوهشی زیر به دلایل سایش دندان اشاره شده است که مطالعه آن توصیه میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

چیزهایی که در مورد ارتودنسی لازم است بدانید!

امروزه خیلی از جوانان برای ارتودنسی به متخصص، مراجعه می کنند و دوست دارند دندان هایی صاف و مرتب داشته باشند. البته نکته ی قابل تحسینی که هست، بیشتر افراد، فرزندان خود را نیز از همان کودکی برای معاینه به متخصص می برند و اگر مشکلی باشد، با تشخیص زود هنگام، از هزینه های گزاف در بزرگسالی آنان جلوگیری می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

علل اصلی ابتلا به ورم لثه (ژنژیویت) و راه های درمان آن!

ژنژیویت یا ورم لثه از جمله بیماری هایی است که بافت اطراف دهان را درگیر می کند. این بیماری به علل مختلفی در فرد ایجاد می شود که از جمله اصلی ترین علل آن می توان به آسیب رسیدن به بافت دندان اشاره کرد. ابتلا به ژنژیویت با علائم مختلفی همراه است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

5 نشانه هشدار دهنده زوال عقل !

یکی از بارزترین نشانه های زوال عقل کاهش توانایی در انجام و تکمیل وظایف روزمره است. ممکن است فرد مبتلا به زوال عقل قادر به یافتن مسیر همیشگی خود نباشد و یا چگونگی انجام بازی مورد علاقه خود را فراموش کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی