کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر دندانپزشکی در سراسر کشور

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

به این دلایل زیر بغل هایتان را سم زدایی کنید روش تهیه سم زداهای خانگی!!

زیر بغل پر از غده هایی است که ترکیبات محصولات مورد استفاده خانم ها را جذب می کنند. این مسئله ممکن است منجر به مشکلات سرطانی شود. یکی از کارهایی که برای پیشگیری از سرطان سینه می توان انجام داد، سم زدایی از زیر بغل هاست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

علل ریزش مو کدامند؟ آیا مو های سالمی دارید؟

داشتن مو هایی زیبا و پر پشت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فرد دارند تا حدی که می توانند شما را چندین سال جوان تر نشان دهند؛ اما متاسفانه برخی افراد از مو های نازک و یا ضعیفی برخوردار هستند که به راحتی دچار آسیب می شوند، همچنین دلایل دیگری نیز در این رابطه وجود دارند؛ افراد زیادی هستند که از میزان سلامت مو های خود آگاهی کافی را ندارند و به همین دلیل با بی توجهی از کنار این مسئله عبور می کنند و این امر موجب خواهد شد تا آسیب های جبران ناپذیری به مو های شما وارد شود؛ در ادامه روش هایی را برای تشخیص سلامتی مو ها به شما معرفی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

دهان و دندان صفر تا صد لمینت دندان را بدانید!

بسیاری از افراد از داشتن دندان‌هایی نامرتب و بد رنگ ناراحت هستند و همین امر موجب کاهش اعتماد به نفس در این افراد گشته است اما امروزه علم دندانپزشکی روشهای مختلفی برای رهایی از این مشکل ارائه می کند. لمینت دندان یکی از این روش هاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

رژیم غذایی مدیترانه ای از عوارض چاقی می کاهد!

تحقیق جدید نشان می دهد افراد دارای اضافه وزن که گرفتار دردهای مزمن هستند ممکن است با رژیم غذایی مدیترانه ای تسکین یابند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

با مصرف این خوراکی 5 سال جوان تر شوید!

 مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می شود و شما را جذاب تر می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی