کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر دندانپزشکی در سراسر کشور

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

عوارض خوردن بیش از حد بادمجان!


یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: بعضی از بیماران علاقه زیادی به بادنجان دارند اما مداومت به خوردن بادنجان به ویژه بدون رعایت اصول طبخ کم عارضه، می‌تواند عوارض ناخوشایندی نیز به دنبال داشته باشد که سوزش دهان و بروز آفت از عوارض شایع آن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

فواید نوشیدن آب گرم ولیموترش!

نوشیدن فنجانی آب گرم با یک برش لیموی ترش تازه هنگام صبح برای تندرستی فواید زیادی به همراه دارد، اما باید مراقب دندان‌ها نیز بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

آسیب به مینای دندان با این نوع خوابیدن!

اگر به فکر سلامت دهان و دندان خود هستید توصیه می کنیم از تنفس با دهان باز خودداری کنید اجازه ندهید به مینای دندانتان با این طرز خوابیدن آسیب وارد شود بهتر است خواب ماندن با دهان باز می تواند باعث خشک شدن دهان و ورود میکروب ها به درون آن میشود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

مناسب‌ترین مواد غذایی بین وعده افطار تا سحر!

مناسب‌ترین مواد غذایی که می‌توان بین وعده افطار تا سحر میل کرد تا هم از چاق شدن و اضافه وزن در ماه رمضان جلوگیری کرده باشید و هم بهداشت و سلامت بدنتان را به خطر نینداخته باشید، در ادامه این مطلب بیان شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

نحوه مصرف مریم گلی!

با گیاه مریم گلی آشنا هستید؟ آیا می دانید از این گیاه در چه مواردی استفاده می شود و نحوه ی مصرف آن به چه صورتی است؟ این گیاه که دارای طبعی گرم و خشک است برای رفع استرس بسیار توصیه شده است و یک آرامش بخش قوی به حساب می آید. همچنین مریم گلی را برای پیشگیری از آلزایمر می توان مصرف کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

۷ روش برای کاهش ترس از دندانپزشکی!

از کودکی تا به حال ترس خاصی از دندانپزشکی در وجود ما بوده است؛ شاید این ترس بخاطر ابزار پر سر و صدا و وحشتناک آن باشد، ولی ترس از دندانپزشکی جزء مهم‌ترین علت‌های اصلی مراجعه نکردن بیماران به مطب دندانپزشکی است که می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. در این مطلب سعی داریم علت‌های اصلی ترس از دندانپزشکی و روش غلبه بر آن را توضیح دهیم؛ شاید شما هم با این ۷ روش توانستید ترستان از دندانپزشکی را مهار کنید و از این به بعد از خدمات درمانی آن بهره ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

نکاتی برای عدم خواب آلودگی حین رانندگی!

بسیاری از حوادث رانندگی ناشی از خواب‌آلودگی رانندگان است، بنابراین ضروری است که مراقب خواب‌آلوده شدن خودتان در پشت فرمان باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا زنجانی